19.05.2020   Зарубіжна література   7-А, 7-В класи
 Тема  урока:  Підсумковий урок. Практична робота


Мета:  повторити вивчені упродовж  навчального року розділи, пригадати  основні  твори,  вміти  розпізнавати їх і їх героїв.
Завдання:
1    1.     Виконати практичну роботу  (питання 1-6) на стор. 272 підручника, записати відповіді в зошиті.

2    2.   Пройдіть тест https://naurok.com.ua/test/7-kl-kontrolna-robota-466511.html
3    3.  Фото або скриншот таблиці з результатом відправити в Classroom або мені на Viber до 22.00 21.05.2020 (за бажанням)
4    4.      Домашнє завдання. Знайти матеріал на тему «М.В. Гоголь і Україна» (статті, презентації, відеоматеріали тощо)
Хід уроку:
     1.   Практична робота (стор. 272 підручника). Під час виконання завдань користуємося змістом підручника (стор.3-4).

У зошит записати тільки номер питання і відповідь до нього.
Дев′ятнадцяте травня
Класна робота
Повторення. Практична робота
1. У поданому переліку знайдіть твір, який НЕ належить до жанру балади.
• «Вересовий трунок» Р. Л. Стівенсона;
• «Рукавичка» Ф. Шиллера;
• «19 жовтня» (1825) О. Пушкіна.

2. У наведеному переліку знайдіть твір, який НЕ належить до новел.
«Останній листок» О. Генрі;
• «Павутинка» Р. Акутагави;
• «Світязь» А. Міцкевича;
• «Чарівна крамниця» Г. Уеллса.

3. У поданому переліку знайдіть твір, який НЕ належить до детективів.
• «Золотий жук» Е. А. По;
• «Останній дюйм» Дж. Олдріджа;
• «Пістрява стрічка» А. Конан Дойла;
• «Спілка рудих» А. Конан Дойла.

4. Назвіть твори, у яких:
зображено Другу світову війну; Чекай на мене», «Альпійська балада» та інші)
змальовано картини з життя середньовічних лицарів; («Айвенго»)
оспівано дружбу й кохання; («19 жовтня», «Пісня пісень»)
опоетизовано історію Київської Русі; («Ілля Муромець і Соловей Розбійник»)
поєднано реальне і фантастичне; («Пурпурові вітрила», «Чорнильне серце»)
розслідується злочин; («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
 простежуються біблійні мотиви. («Дари волхвів»).

5. Упізнайте письменників.
Цей автор...
багато років творив під маскою Великого Невідомого; (В. Скотт)
попри тяжку хворобу багато подорожував, а наприкінці життя оселився на острові Самоа;               (Р. Стівенсон, хворів на туберкульоз)
захоплювався різноманітними видами спорту; (В. Скотт)
 став відомим письменником під час перебування у в’язниці; (О. Генрі)
вважав Індію батьківщиною, хоча й не був індійцем за походженням; (Р. Кіплінг)
усю свою творчість присвятив темі Другої світової війни. (В. Биков)

6. Укажіть назви творів, у яких діють описані персонажі. Цей герой...
зазнавши жорстокого нападу акул, вирішив... («Останній дюйм»)
погодився отстоювати честь скривдженої дівчини на «Божому суді», який завершився... («Айвенго»)
вийшов на арену із хижаками, щоб.. «(Рукавичка»).
усе життя мріяв створити шедевр, натомість намалював... ... («Останній листок»)
штовхнув дівчину в урвище, щоб... («Альпійська балада»)
не погодився відкрити таємницю неповторного напою своєї батьківщини, тому... («Вересовий трунок»)
знайшовши пергамент з намальованим черепом, розкрив… («Золотий жук»).

     2.   Виконати завдання тесту (у вкладці «Завдання») https://naurok.com.ua/test/7-kl-kontrolna-robota-466511.html

3    3.     Фото або скриншот таблиці з результатом відправити в Classroom або мені на Viber до 22.00 21.05.2020 (за бажанням). Тест проходимо один раз!!!
Бажаю успіхів!

4    4.    Домашнє завдання Знайти матеріал на тему «М.В. Гоголь і Україна» (статті, презентації, відеоматеріали тощо.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога