19.05.2020 Зарубіжна література 7-А, 7-В класи
Тема урока: Підсумковий урок. Практична
робота
Мета: повторити вивчені упродовж навчального року розділи, пригадати основні твори, вміти розпізнавати їх і їх героїв.
Завдання:
1 1. Виконати практичну роботу (питання 1-6) на стор. 272 підручника,
записати відповіді в зошиті.
3 3. Фото
або скриншот таблиці з результатом відправити в Classroom або мені на
Viber до 22.00
21.05.2020 (за бажанням)
4 4. Домашнє завдання. Знайти матеріал на тему «М.В. Гоголь і
Україна» (статті, презентації, відеоматеріали тощо)
Хід уроку:
1. Практична робота (стор. 272 підручника).
Під час виконання завдань користуємося змістом підручника (стор.3-4).
У
зошит записати тільки номер питання і відповідь до нього.
Дев′ятнадцяте травня
Класна робота
Повторення. Практична робота
1. У поданому переліку
знайдіть твір, який НЕ належить до жанру балади.
• «Вересовий трунок» Р. Л. Стівенсона;
• «Рукавичка» Ф. Шиллера;
• «19 жовтня» (1825) О. Пушкіна.
2. У наведеному переліку знайдіть твір, який НЕ належить до новел.
«Останній листок» О. Генрі;
• «Павутинка» Р. Акутагави;
• «Світязь» А. Міцкевича;
• «Чарівна крамниця» Г. Уеллса.
3. У поданому переліку
знайдіть твір, який НЕ належить до детективів.
• «Золотий жук» Е. А. По;
• «Останній дюйм» Дж. Олдріджа;
• «Пістрява стрічка» А. Конан Дойла;
• «Спілка рудих» А. Конан Дойла.
4. Назвіть твори, у яких:
• зображено Другу
світову війну; («Чекай
на мене», «Альпійська балада» та інші)
• змальовано картини з
життя середньовічних лицарів; («Айвенго»)
• оспівано дружбу й
кохання; («19 жовтня», «Пісня пісень»)
• опоетизовано історію Київської Русі; («Ілля Муромець і Соловей Розбійник»)
• поєднано реальне і
фантастичне; («Пурпурові
вітрила», «Чорнильне серце»)
• розслідується злочин; («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
• простежуються біблійні мотиви. («Дари
волхвів»).
5. Упізнайте
письменників.
Цей автор...
• багато років творив
під маскою Великого Невідомого; (В.
Скотт)
• попри тяжку хворобу
багато подорожував, а наприкінці життя оселився на острові Самоа; (Р.
Стівенсон, хворів на туберкульоз)
• захоплювався
різноманітними видами спорту; (В.
Скотт)
• став відомим письменником під час перебування
у в’язниці; (О.
Генрі)
• вважав Індію
батьківщиною, хоча й не був індійцем за походженням; (Р.
Кіплінг)
• усю свою творчість
присвятив темі Другої світової війни. (В.
Биков)
6. Укажіть назви
творів, у яких діють описані персонажі. Цей герой...
• зазнавши жорстокого
нападу акул, вирішив... («Останній
дюйм»)
• погодився отстоювати
честь скривдженої дівчини на «Божому суді», який завершився... («Айвенго»)
• вийшов на арену із
хижаками, щоб.. «(Рукавичка»).
• усе життя мріяв
створити шедевр, натомість намалював... ... («Останній листок»)
• штовхнув дівчину в урвище, щоб... («Альпійська балада»)
• не погодився відкрити
таємницю неповторного напою своєї батьківщини, тому... («Вересовий трунок»)
• знайшовши пергамент з
намальованим черепом, розкрив… («Золотий
жук»).
2. Виконати
завдання тесту (у вкладці «Завдання») https://naurok.com.ua/test/7-kl-kontrolna-robota-466511.html
3 3. Фото
або скриншот таблиці з результатом відправити в Classroom або мені на
Viber до 22.00
21.05.2020 (за бажанням). Тест
проходимо один раз!!!
Бажаю успіхів!
4 4. Домашнє
завдання Знайти матеріал на тему «М.В. Гоголь і Україна» (статті,
презентації, відеоматеріали тощо.
Комментарии
Отправить комментарий